Loading...
2108, 2023

Minden kihívás a legjobb barátom lett

Hogy lett az összes kihívás a barátom? Ahogy telnek az évek és a vállalkozói utam egyre gazdagabb tapasztalatokkal ajándékoz meg. Azt érzem, hogy az egyik legnagyobb változás, amit magamban észlelek, [...]

2008, 2023

Online marketing budget tervezés példákkal

Az online marketing budget benchmark-ok rendkívül fontosak a vállalkozások számára, ezek segítenek meghatározni, hogy az adott iparágban mennyit érdemes befektetni az online marketing tevékenységekbe. Az ágazatok között azonban jelentős eltérések [...]

1908, 2023

Apofénia alkalmazása a marketingben

Egyik vállalkozó partnerem kérdezte, hogy a szövegírásban használunk-e olyan elemeket, amit nem lehet első "látásra" felismerni, viszont hatással van a célcsoportjára. Ennek kapcsán meséltem egy izgalmas fogalomról, amely az [...]

106, 2023

Veled könnyű együtt dolgozni?

Nem mindenkivel könnyű együtt dolgozni. Régóta foglalkoztat a téma, mert szerettem volna magamban helyre tenni ezeket a gondolatokat. Mivel mást nem tudok és nem is szeretnék megváltoztatni, úgy döntöttem, hogy [...]

1005, 2022

Hogyan spóroltam magamnak napi 3 órát?

🙄Rengeteg felesleges dolog talált meg minden nap, sőt, minden órában, minden percben. Szanáltam. 🤗A regimentnyi egyeztetések természetesen elengedhetetlenek, mégis el kellett gondolkodnom, hogy mikor szakítsak időt a projektekre, ha [...]

505, 2022

Mitől jó, vagy rossz a marketing?

Marketingesként mindannyiunknak vannak olyan szokásaink, amelyeket nap mint nap alkalmazunk. A kampányötletek kidolgozása, a legfrissebb hírek követése és az értékes tartalmak létrehozása nagy odaadást igényel. Nem könnyű feladat minden nap [...]

1002, 2020

Mit csinál az online marketinges?

Minden fejlődni vágyó vállalkozó egyetért abban, hogy online marketinges nélkül nehezen képes azokat az eredményeket elérni, melyeket megálmodott. Az online marketing versenyképessége nem kérdés a hagyományos marketing eszközökkel szemben. [...]

2009, 2019

11 tipp, hogyan oszd be az időd hatékonyan

Az időbeosztás örökzöld téma szinte minden életszakaszban. Miután megszületik az első gyermeked, és a kórházból hazamenet belenézel a visszapillantóba, egyszerre valósággá válik az az elcsépeltnek tűnő frázis, hogy napjainkban [...]

1909, 2019

Úgy nem megyünk szabadságra, hogy megyünk

Á! Tudtuk, hogy rákattintasz! Ki hallott már olyat, hogy valaki nem megy szabira? Ugye! Természetesen mi is megadjuk a módját a feltöltődésnek és a rendszeres idejét a pihenésnek, mégsem [...]

308, 2019

Ilyenek vagyunk. Kérsz egy első benyomást?

Mielőtt egy külsős csapatnak kiszerveznéd a feladatot, szeretnéd tudni, hogy kik ők, és kíváncsi vagy, mire számíthatsz, milyen az első benyomás, ha igent mondasz a közös munkára. Guy Kawasaki, [...]

1807, 2019

A Google nem megy szabira

A nyár elején részt vettem egy marketing workshopon, ahol a tartalommarketing és a szövegírás volt többek között az egyik közös többszörös a résztvevők között. Imádom az ilyen programokat, mert [...]

2406, 2017

Quality Score egyszerűen, érthetően

Hirdetünk, mert kell a vevő. Csináld okosan és figyelj a részletekre! Mi az a Quality Score? Legyél vele jóba, mert ettől függ, mennyit fizetsz az AdWords-ben egy kattintásért! A [...]

806, 2017

Hogyan készíts közösségi média posztot?

Az első és legfontosabb válaszom, hogy rendszeresen! Tudom, hogy a könyöködön jön ki a tervezésre való buzdítás, mostantól imádni fogod. Minden egyes közösségi média posztra úgy tekints, mint egy [...]

603, 2017

Intelligens automatizáció webshopoknak

Mi az a Nosto?   Egy fizikai üzletben van lehetőség a beszélgetésre, egy webshop erre alkalmatlan. Nem tudod megkérdezni, hogy miért nem kéri a terméket, amit kiválasztott. Nem tudsz a [...]

603, 2017

Intelligens ajánló webshopoknak

Nosto - Személyre szabott termék ajánlások Hogyan lehetséges ez? A vásárlókról a Nosto profilt készít, mégpedig a vásárlási és viselkedési szokásaik alapján. Ez azt jelenti, hogy megjegyzi minden vásárlóról, [...]

603, 2017

Ügyfeleket mentő intelligens pop-up webshopoknak

Nosto - Személyre szabott pop-up A Pop-up nem csak az akciók kommunikálására alkalmas, hanem bizony segítségünkre lehet a bevétel növekedését elősegíteni is. A viselkedésalapú felugró ablakok hatékonyabbak, mint valaha. [...]