Kémia és üzlet. Miért van szükségünk az ideális ügyfélre?
Amikor két elem összeér, az eredmény vagy robbanásveszély, vagy tökéletes egyensúlyt hoz létre. Az üzleti világban ez nem más, mint az a fajta "kémia", ami egy vállalkozás és ügyfelei [...]
Minden kihívás a legjobb barátom lett
Hogy lett az összes kihívás a barátom? Ahogy telnek az évek és a vállalkozói utam egyre gazdagabb tapasztalatokkal ajándékoz meg. Azt érzem, hogy az egyik legnagyobb változás, amit magamban észlelek, [...]
Online marketing budget tervezés példákkal
Az online marketing budget benchmark-ok rendkívül fontosak a vállalkozások számára, ezek segítenek meghatározni, hogy az adott iparágban mennyit érdemes befektetni az online marketing tevékenységekbe. Az ágazatok között azonban jelentős eltérések [...]
Apofénia alkalmazása a marketingben
Egyik vállalkozó partnerem kérdezte, hogy a szövegírásban használunk-e olyan elemeket, amit nem lehet első "látásra" felismerni, viszont hatással van a célcsoportjára. Ennek kapcsán meséltem egy izgalmas fogalomról, amely az [...]
Veled könnyű együtt dolgozni?
Nem mindenkivel könnyű együtt dolgozni. Régóta foglalkoztat a téma, mert szerettem volna magamban helyre tenni ezeket a gondolatokat. Mivel mást nem tudok és nem is szeretnék megváltoztatni, úgy döntöttem, hogy [...]
Hogyan spóroltam magamnak napi 3 órát?
🙄Rengeteg felesleges dolog talált meg minden nap, sőt, minden órában, minden percben. Szanáltam. 🤗A regimentnyi egyeztetések természetesen elengedhetetlenek, mégis el kellett gondolkodnom, hogy mikor szakítsak időt a projektekre, ha [...]
Mitől jó, vagy rossz a marketing?
Marketingesként mindannyiunknak vannak olyan szokásaink, amelyeket nap mint nap alkalmazunk. A kampányötletek kidolgozása, a legfrissebb hírek követése és az értékes tartalmak létrehozása nagy odaadást igényel. Nem könnyű feladat minden nap [...]
Nem azért tanultál, hogy megbeszéléseken ülj!
Mindannyian tudjuk, hogy néz ki egy rossz meeting. Ha azt mondanám, hogy a megbeszélések felét használják ki hatékonyan, elhinnéd nekem? Gondolom, nemleges a válaszod, mert annyit sem. Pedig csakis [...]
Mit csinál az online marketinges?
Minden fejlődni vágyó vállalkozó egyetért abban, hogy online marketinges nélkül nehezen képes azokat az eredményeket elérni, melyeket megálmodott. Az online marketing versenyképessége nem kérdés a hagyományos marketing eszközökkel szemben. [...]
Jojó effektus, avagy a tartalommarketing sötét oldala
Nem tudunk, és nem is szeretnénk elmenni amellett, hogy a kampányszerű fogyókúrák hosszú távú, negatív hatásai és a nem konzekvens tartalommarketing között igen sok hasonlóság van. Vélhetően nincs olyan [...]
11 tipp, hogyan oszd be az időd hatékonyan
Az időbeosztás örökzöld téma szinte minden életszakaszban. Miután megszületik az első gyermeked, és a kórházból hazamenet belenézel a visszapillantóba, egyszerre valósággá válik az az elcsépeltnek tűnő frázis, hogy napjainkban [...]
Úgy nem megyünk szabadságra, hogy megyünk
Á! Tudtuk, hogy rákattintasz! Ki hallott már olyat, hogy valaki nem megy szabira? Ugye! Természetesen mi is megadjuk a módját a feltöltődésnek és a rendszeres idejét a pihenésnek, mégsem [...]
Egy blog cikk története, avagy hogyan születik egy tartalom
Miután átbeszéltük a kommunikációd stratégiáját, és Gabival leegyeztettétek az aktuális tartalom topikjait, akkor jön el az én időm. Ezt a részét imádom leginkább a munkámnak, mert ilyenkor teljesen bevethetem [...]
Ez történik, amikor felveszed velünk a kapcsolatot
Talán keresed azt a megoldást, amitől minden rendben lesz az online marketingeddel. Esetleg már elgondolkoztál azon is, hogy felveszel egy marketing szakembert, bár még nem tudsz számára megfelelő munkakörnyezetet [...]
Addig jár a lány a kútra, avagy tartalommarketing nagyanyám idejében
A nagymamám a tartalommarketing királynője volt az Ő idejében. A mai napig itt cseng drága apai nagymamám hangja, ahogy a tiszta, rendes házuk előtti kis veteményes mellett dudorászta nekem: „Kék nefelejcs, [...]
Ilyenek vagyunk. Kérsz egy első benyomást?
Mielőtt egy külsős csapatnak kiszerveznéd a feladatot, szeretnéd tudni, hogy kik ők, és kíváncsi vagy, mire számíthatsz, milyen az első benyomás, ha igent mondasz a közös munkára. Guy Kawasaki, [...]
A Google nem megy szabira
A nyár elején részt vettem egy marketing workshopon, ahol a tartalommarketing és a szövegírás volt többek között az egyik közös többszörös a résztvevők között. Imádom az ilyen programokat, mert [...]
19 tipp, ha alacsony költségvetésű a Facebook kampány
Szeretnéd a termékeidet hirdetni a Facebookon, de sokkal alacsonyabb az erre fordítható költségvetésed, ezért nem is állsz neki egy Facebook kampány indításának sem, mert mindenhol azt olvasod, hogy ennyi [...]
Quality Score egyszerűen, érthetően
Hirdetünk, mert kell a vevő. Csináld okosan és figyelj a részletekre! Mi az a Quality Score? Legyél vele jóba, mert ettől függ, mennyit fizetsz az AdWords-ben egy kattintásért! A [...]
Inspirációs filmek vállalkozóknak üzletről, bukásról, sikerről
Koktél A film jól bizonyítja, hogy nem elég a könyv a sikerhez. Csinálni kell és tapasztalatot szerezni, mert ott található az igazi tudás. Miután leszerelt, a jóképű, ifjú és [...]
Hogyan készíts közösségi média posztot?
Az első és legfontosabb válaszom, hogy rendszeresen! Tudom, hogy a könyöködön jön ki a tervezésre való buzdítás, mostantól imádni fogod. Minden egyes közösségi média posztra úgy tekints, mint egy [...]
Amire minden nap szükséged lehet a marketing feladataidhoz
Regimentnyi elvégzendő feladat van minden nap, ha a marketingedből szeretnéd a leges-legtöbbet kihozni. Találkozom úton útfélen túlcsépelt és agyon variált írásokkal, melyek hasznosak ugyan, de mégsem annyira bonyolult, ha [...]
Intelligens automatizáció webshopoknak
Mi az a Nosto? Egy fizikai üzletben van lehetőség a beszélgetésre, egy webshop erre alkalmatlan. Nem tudod megkérdezni, hogy miért nem kéri a terméket, amit kiválasztott. Nem tudsz a [...]
Intelligens ajánló webshopoknak
Nosto - Személyre szabott termék ajánlások Hogyan lehetséges ez? A vásárlókról a Nosto profilt készít, mégpedig a vásárlási és viselkedési szokásaik alapján. Ez azt jelenti, hogy megjegyzi minden vásárlóról, [...]
Ügyfeleket mentő intelligens pop-up webshopoknak
Nosto - Személyre szabott pop-up A Pop-up nem csak az akciók kommunikálására alkalmas, hanem bizony segítségünkre lehet a bevétel növekedését elősegíteni is. A viselkedésalapú felugró ablakok hatékonyabbak, mint valaha. [...]